sommarkrysset och one tree hill

Sitter just nu och kollar på sommarkrysset, brukar inte det gå på lördagar annars? Killarna från ladies night ska vara med och eftersom jag ska på det i oktober måste jag ju se vad de har att erbjuda ikväll plus att stenmarck är den bästa manliga sångaren som sverige har, enligt min åsikt då. Den lite hesa röster, ojojojojojoj kan inte bli annat än underbart. Vill han sjunga på mitt bröllop får han mer än gärna göra det. :D

Sedan är det då andra avsnittet av säsong 6. Pratar självklart om One Tree Hill! Denna underbara serien. Det är en sån serie som man verkligen både skrattar och gråter till och mår bara så bra när man ser den. Man känner verkligen med karaktärerna och gör man det, då är det en bra serie. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0