drogtestdagen

jahaja idag är dagen då jag ska drogtestas inför sommarjobbet. Halv 3 ska jag vara där och jag är faktiskt lite nervös. Varför vet jag faktiskt inte för jag vet att jag inte har tagit droger om ingen drogade mig i lördags, men det hade jag väl förmodligen märkt hoppas jag. Men alltid i såna situationer känner jag mig så skyldig på nåt sätt. Jag är glad att polisen inte stoppat mig än när jag är ute och kör för då skulle jag väl tro själv att jag är rattfull innan jag får blåsa :P Visserligen är det bra att de har börjat med att testa för man vet ju aldrig, någon man arbetar med kanske är knarkare. Tycker även att de ska testa de fastanställda några ggr per år för att ha knarkare springandes runt i maskinparkerna är ju lika med livsfara både för de själva och kollegorna. Jag skulle då inte vilja träffa nån hög truckförare som kör inne på avdelningen, nej regelbundna test röstar jag för!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tror de ska börja med de anställda också...! Ja, men eller hur känner man sig skyldig. De gångerna jag blivit stoppad av polisen har jag alltid kännt mig extremt skyldig, fast jag inte tagit en droppe på flera veckor innan typ:P

2009-04-15 @ 17:08:06
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0