Mästerkocken har varit i farten igen

Nu ska ni få receptet på dagens middag som blev otroligt god. Hur mycket ni ska ta av allt skriver jag inte, för jag kööör bara på måfå!

Skär fläskfilén i skivor. Stek den lite lätt på varje sida och lägg i en ugnsäker form. Gör en sås av creme fraiche med smak av chili/peppar tror jag det var, chilisås, matlagningsgrädde och vitlöksås (jag använde en från Felix.) Släng i lite peppar och salt om ni vill det och häll sedan såsen över fläskfilén och in i ugnen på 200 grader i 15-20 min. Till detta hade jag ris och en fruktsallad. Hur gott som helst!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom ihåg att vi ska in med bilen på måndag.

2009-04-29 @ 20:06:32
Postat av: emelie

var det en jordgubbe jag såg =D

2009-05-08 @ 18:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0