ordning o reda

Nu är det ordning här hemma. Har grejat hela dagen och bjudit Louise och Jenny på lite påskmat. Så nu måste jag ta tag i disken i köket innan jag börjar göra mig iordning inför kvällen. Vet inte vad jag skall ha på mig. Alltid samma problem, men men det löser sig väl. Har inte hunnit vara ute i solen idag eftersom jag har hållt igång sen imorse, men men det kommer ju fler dagar. Grabbarna blir iaf trötta i värmen, Sivert tar skydd under soffbordet när det är som varmast och Bosse följer efter mig som en hund ;) men nu måste jag ta tag i disken så jag kan hoppa in i duschen!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Fick läsa början av ditt inlägg flera gånger... jag fick det till att du inte visste vad du skulle ha på dig när du diskade... och jag fick en massa roliga bilder i huvudet;.))



Kanske en paljettklänning (vattnet rinner snabbt av om du stänker...) eller varför inte en vanlig vit men avklippt t-shirt (så kan du ha en egen wet-t-shirt-competition)... :.)))

2009-04-13 @ 23:32:32
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vill du diska åt mej oxå? ;)

2009-04-14 @ 12:33:26
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0