2 dagar eller 16 timmar

Nu är det två dagar, eller ja två nätter kvar till min semester och nu har jag gått ner på att räkna timmar - 16timmar kvar nu! Wohoo! Den här sommaren har gått otroligt fort och det ska bli skönt att få vara lite ledig nu, kroppen är ganska trött efter skiftgången. Men trots att jag varit trött typ hela sommaren så har jag haft en riktigt rolig sommar, både på jobbet och utanför. Jobbar med grymt folk och umgås med grymt folk så hur kan det inte ha varit en bra sommar liksom?! :)

Nu håller jag på med storstädning här hemma. Har dragit fram allting inför det, så nu ser det ut som kriget. Men det blir bra när det är klart. Ska iväg om en stund och möta upp Sändii för en fika på Espresso House och sen ska vi hit och lägga in lite musik på hennes ipod inför för resa på tisdag. Får nog varna henne om att det ser värre ut än vanligt här hemma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0