Bossemys

Sitter just nu och har Bossemys. Han ligger här i knät och kikar när jag skriver. Sivert ligger i sängen och tro det eller ej så har han legat på spikmattan. Haha kollade bort på honom förut och då låg han och halvlåg på ena spikraden och sen låg han med benen över spikarna. ja kanske är skönt för en katt också, vad vet jag? Jag är iaf lyckligt lottad som har fått två katter som är som mina, trots att de (läs Bosse) kan vara riktgt jävliga ibland så är jag glad att jag har de i mitt liv. Har sagt det förut och jag säger det igen, trodde inte man kunde fästa sig så vid katter då de annars är ganska egna djur, men eftersom jag har haft hund i alla år har jag uppfostrat de på samma sätt. Så de beter sig inte alltid riktigt som katter bör göra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0