kämpigt?

Satt precis och läste på en sida om hur andras katter och hundar kommit överens till en början. Som ni vet skall jag köpa en hund när jag är klar med skolan. För en del fungerade det bra redan efter ett par dagar och andra har fått kämpa i 4-5 månader och jag kommer vara beredd att kämpa för att få det att fungera med alla tre. Jag är en riktig hundmänniska och kan inte leva utan en hund. Att jag ens har pallat bo ifrån Max i snart ett år utan att ha träffat honom varje dag. Ofta är det hundarna som är väldigt nyfikna på katterna till en början och det brukar räcka med ett par slag från katterna så lugnar de sig litegrann iaf. Man kan ju hoppas på det iaf. Men det är ju några år kvar, så jag får väl tala förstånd med Sivert och Bosse. Brukar ju kunna ha ganska "givande" samtal med herrarna då de svarar när jag pratar.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0