<3

Gårdagen var bra, annorlunda men bra. Första gången jag spenderade nästan hela julafton tillsammans med Max. Önskar så att han tyckte om katter så Sivert&Bosse kunde vara med, men vi har julmys idag vi tre istället. Av någon anledning är det alltid djuren som får mest julklappar och min mormor och morfar köper ALLTID julklappar till dem. Tycker det är väldigt gulligt faktiskt. Grabbarna älskade det de fick och har lekt som tokar. Det Sivert inte vet än är att han små råttor som ligger inpackade, men han får inte se dem än utan väntar ett tag med det. Annars tar det inte lång stund innan han har lekt så mycket med dem att de är trasiga :) 

Vet ni vad lycka är? Jo, det är när man kommer hem och grabbarna saknat mig så mycket att deras jamande låter i hela trappuppgången. De ser nämligen när jag parkerar bilen på baksidan och springer sedan till dörren. Det är lycka ska ni veta och nu ligger Bosse bredvid mig här i soffan och Sivert har placerat sig i en byrålåda. Imorgon är det kloklippning som står på schemat för Siverts del. 

Tänker på min farfar som är inlagd igen, men han har sitt goa humör iaf och det är jag glad för. Farfar är den bästa farfar ett barnbarn kan ha!  


Kommentarer
Postat av: Jenny

Självklart är farfar det. Och när jag tänker på farfar så är alltid min första bild att han alltid kom och dödade spindlarna när vi var små :P

2009-12-25 @ 16:33:57
URL: http://jennyssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0