bara man ber om det så..

Jag ville ju bli sjuk och ja, jag är på god väg nu vill jag lova. Tanken var att jag skulle gå upp vid 10 idag för att åka till överby, men då låg jag och kände mig överkörd av ett tåg. Halsen var som ett rivjärn och ena örat värkte som aldrig förr. Nej, bara till att somna om. Så idag får det bli lugnt och se om jag orkar ta tag i något i eftermiddag.

Hade förövrigt en helvetesnatt. Sivert väckte mig av någon anledning vid 3tiden inatt och annars när han vaknar mitt i natten räcker det jag säger att han ska lägga sig ner så gör han det o somnar igen, men tror ni det var så inatt. NEJ! Han höll på och höll låda och fick samtidigt väckt sin bror och vaknar han då är det KÖRT! Vaknar den grabben så går det inte att få honom lugn förens han har sprungit av sig, så runt halv 5 imorse blev de tysta! Så jag var inge vidare glad inatt, det är en sak som är säker.

Snöar gör det också och jag är ingen vinterperson. Jag avskyr verkligen vintern och ser inget mysigt i snön. Jag är en sommarmänniska och avskyr kyla. När jag säger det brukar jag få folk emot mig, men alla tycker olika så är det bara att acceptera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0