Djur är underbara

Sitter här med Bosse i knät. Det är så underbart med djur, det spelar ingen roll på vilket humör man är på de älskar en lika mycket iaf. Jag har hetsigt temperament och är jag på dåligt humör kan jag lätt bli lite för arg på dem om de gör saker som de inte ska. Bosse brukar bli arg tillbaka en liten stund, men sen kommer han ändå och kryper upp i mitt knä. Det är det som gör djur så underbara, de finns alltid där oavsett hur man mår. jag har varit lite nere idag pga tråkiga besked och både Sivert&Bosse har varit nära mig hela dagen och de har faktiskt skött sig hela dagen. Det är precis som att de förstår att de inte bör bråka nu för då jävlar blir morsan arg. Samma sak är det med Max och han känner mig ÄNNU bättre än vad grabbarna gör, honom går det verkligen inte att lura.




Ni anar inte hur glad jag är över att just de här tre grabbarna finns i mitt liv. Det är nämligen de bästa grabbarna i hela världen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0