Duktiga Mallan

Ni anar inte vad duktig jag var förut. Var och tog första twinrixen. Japp, nu är det bara en kvar innan jag åker till Thailand. Men jäklar vad ont den gjorde. Svinissprutan kände jag bara att det stack till och sen var det inget mer med det, men denna gjorde riktigt ont. Aja, nu ska jag inte tillbaka förens om en månad så då har jag väl lyckats glömma det.

Idag serveras det grillad kyckling här hemma och Bosse är överlycklig. Om han fick bestämma skulle han få äta upp alltihop, men icke. Han får allt äta i omgångar. Konstigt att han är så liten som han är ändå så mycket konstigt som han äter. Hans bror däremot sväljer ju all sin mat så den läggs ju som en klump i magen ;) Inte konstigt att han är en tjockis med tjockismage ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0