Julia i Afrika

Min kompis Julia är och reser runt i Afrika med rosa bussarna. Läser hennes inlägg på resedagboken och kollar på bilder och det ser helt underbart ut och det är många som är avundsjuka på henne och själva skulle vilja åka så. Jag är den enda som inte vill. Det jag är avundsjuk på är solen och värmen. Nu ska hon vara borta i två månader och jag skulle aldrig klara av att vara borta så länge, isåfall skulle alla mina nära få åka med mig och då gäller det även Max, Sivert&Bosse. Jag skulle ärligt talat få dåligt samvete om jag åkte ifrån djuren och jag skulle längta ihjäl mig efter dem. Nej, en vecka är lagom att åka bort. Nu blir det ju två veckor till Thailand och det kommer bli jobbigt det vet jag redan nu. Så nej, jag är för hemmakär för att åka iväg så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0