snart lite ledigt

Nu har jag bara torsdag förmiddag kvar i skolan, sen är jag ledig i tre veckor och ni anar inte hur skönt det ska bli. Behöver vara lite ledig nu känner jag. Har ett arbete att skriva på visserligen, men har redan skrivit ungefär hälften så det kommer inte bli så jobbigt, det viktigaste är att komma bort ifrån skolan lite. Är konstant trött, så ska sova ikapp lite under ledigheten. Kan behövas.

Sitter och kollar på vänner nu, kan se avsnitten om och om igen. Hur bra som helst :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej Malin! Jag funderar på att skaffa ett fadderbarn, du har väl ett? Vilken organisation skulle du rekommendera?

2009-12-15 @ 11:35:38
URL: http://ayae.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0