tjoff tjoff bara

Ojdå halv sju är klockan. Det innebär att jag suttit och pluggat i 6 h med en paus för mat samtidigt som jag titade på GossipGirl. När jag väl sätter igång med att skriva så har jag svårt att sluta. Skriva har nämligen alltid varit det jag tyckt mest om genom hela min skoltid. Har snart skrivit tre sidor på den uppgiften som ska vara klar i januari och den ska vara på 4-6 sidor. Har skrivit om alla mina aktiviteter på VFU:n och analyserat dem och skrivit bakgrund och massa annan skit innan det. Det som jag sen har kvar att skriva är en sammanfattning på min text och även lägga in referenser. Wohoo jag kommer ha jullov! ;) Det är inte helt fel ska ni veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0