TRÖÖÖÖÖÖTT

Nu sitter jag här trött som en liten gnu och tycker det är trist att praktiken är över för denna gången. Veckorna har bara flugit fram och jag och barnen har hittat på massor med bus. De är verkligen underbara och jag trivs så bra med personalen. Nästa period kommer jag nog byta handledare med den andra eleven på min avdelning. För att få fler synsätt på saker och ting. Blir nog bra det :)

Ikväll blir det tacos framför idol och calle är nog den som åker ikväll vilket jag absolut inte vill. Han och Tove har varit mina favoriter sedan start. Erik är också jävligt duktig, men han är ingen som jag skulle lyssna på nu efter idol. Skulle inte gå köpa hans skiva eftersom han kör sån musik jag inte lyssnar på så ofta och dels för att jag tycker han blir tråkig i längden. Nej, Tove och Calle där har ni min typ av musik och artister!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0