Alexandra Ericsson

Detta är till dig Alexandra. Visningen är på lördag på Sand. Vet inte riktigt tiden men det blir ganske runt 00-00.30 kanske.. Vet inte riktigt! Men det är ju nära hem för dig sen iaf. :P

Ska strax iväg o möta Jossan så ska vi iväg o prova ut kläder. Sen blir det en sväng till affären och sen hem och ta tag i min lilla lya. Behöver städas litegrann. Imorgon ska vi bara vara i skolan på förmiddagen tror jag, eftersom vi inte har så mycket kvar att göra. bara köra igenom allting så att det sitter. Ska även fika med Linn på eftermiddagen. Mysigt. Var så längesedan jag träffade henne senaste.

Sitter och lyssnar på melodifestivalslåtar. På lördag får jag sätta mig på SVT:s hemsida på natten och kolla. Eller så får jag isolera mig tills jag kollat på reprisen.. hmmm

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hahaha tack malin! jag kommer! :D

2009-02-10 @ 16:14:55
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0