Alla hjärtans dag

Som alla vet så är det alla hjärtans dag idag. En dag för affärerna anser jag. Varför skall man visa att man tycker om folk en speciell dag? Visa det istället så ofta ni kan. Jag spenderar iaf min dag med det bästa sällskapet som går att få, nämligen männen i mitt liv! Tyvärr är inte Max med för han är den stora mannen i mitt liv, men jag har ju grabbarna här hemma. Mycket bra sällskap måste jag säga. Blev faktiskt väckt i morse av en blöt puss från Bosse. Kanske han har sett vilken dag det är och vill vara extra kärleksfull? Det lyckades inte iaf, för jag blev inte glad. Bli väckt klockan sju av en kall nos i ansiktet är inte det bästa uppvaknandet man kan få. Visserligen är jag van. Har vaknat så nästan varje morgon sen i september ;) Dags att laga lite mat. Idag blir det potatis och köttfärsgratäng tänkte jag. Sedan blir det till att hoppa in i duschen! Måste packa till ikväll också! Får inte glömma nåt, visserligen bor jag ju nära så det är bara att springa hem, men ändå!
Missar ju förresten melodifestivalen ikväll och det gillar jag INTE! Ingen får säga någonting om det förens jag sett det själv. Men borde väl kunna kolla på det på svt:s hemsida inatt eller? Annars får jag isolera mig tills jag sett reprisen. Ja ni vet ju hur galen jag är i det där! :) Men någon måste ju vara det också!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha ditt freak :D

2009-02-14 @ 15:45:43
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0