borde sova nu!

Nu är jag verkligen trött. ögonen håller sig knappt öppna längre. Blir så när man är vaken hela nätterna och inte sover något. bra jobbat mallan ;) Grannen var här förut och lämnade mina ägg jag tog dit igår för att vi skulle kunna göra pannkakor och han har visat mig hur golvvärmen fungerar. Golvet i badrummet är varmt nu. Jättegott är det. Hur bra som helst! Det tackar vi för. Däremot är det jävligt kallt i resten av lägenheten. Fy fan vad kallt det är här hemma nu! Tur att jag har min lilla filt.
  Träningen inför lördag flyter på bra. Kommer även ha hela lördagen på oss träna och hela kvällen och det känns skönt. På Tisdag skall vi prova ut kläder. Alltid lika roligt ;) Kommer nog bli grymt på lördag! wohoo, nej nu är det sängen som kallar! Imorgon är det förresten tatuering igen! ÄNTLIGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0