?????

Förmiddagen började inte bra, säger bara 11 tangenter. Men en positiv sak med dagen är att min ugn fungerar. Vi hade en kille här idag som fixade den och det känns otroligt skönt! Äntligen kan jag börja använda mitt kök som en normal människa och inte steka och koka allting, för det är jag trött på nu! hehe.
  Imorgon skall jag och Emelie till IKEA! Är inte på så bra humör idag så vill bara gå runt där imorgon och tjöta och kolla lite grejer. Kan behöva det, tur att Emelie finns :). Imorgon kväll skall jag däremot hem till min kära granne som har övergivit mig som ni redan vet om, men imorgon får jag se den nya lyan. Spännande! Ska bli så skönt att gå och lägga sig sedan, så kan denna dagen bara glömmas bort. Förmiddagen gjorde att jag var butter hela dagen, men som sagt nu glömmer vi det. Finns bättre saker att lägga min energi på!
  Nu är det ju äntligen helg för min del och som jag har längtat. Det har varit en lång skolvecka! Men nu är den över! Var skönt att komma hem till UK förut och tänka på annat. Vi gjorde jättegott bröd, det godaste vi någonsin har gjort tror jag. Enkelt att göra var det också, så får nog skriva av det receptet nästa vecka. Nu har jag ju ugn så nu kan jag baka igen. Hur bra som helst! I helgen skall jag bara vara med vännerna och ha det gött! Hur bra låter inte det??


Kommentarer
Postat av: maria

Vad är UK?

2009-02-05 @ 21:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0