Ikea på lördag

På lördag åker hela familjen Andersson till IKEA. Eller hela vet jag inte, vet inte om Jimmy skall med. Men skall skriva en lista som jag skall hålla mig till! En ny fönsterlampa måste inhandlas eftersom Bosse välte den andra. 2 hyllor till rummet, 2 ramar till rummet, 1 eller 2 hyllor till badrummet och massa doftljus! Har ju ljushållare inne på toaletten och varje gång de tänds går ju 4 stycken åt. Så det skall det köpas en del av.
Har även skrivit ner en av aktiviteterna jag skall göra med barnen. De skall får gå på en liten uppdragsrunda nämligen där de skall få göra tre olika uppdrag för att hitta ett föremål osynliga tanten har hämtat från mig. Nämligen en kattleksak. Av någon anledning är barnen intresserade av fröknarnas katter, så tar med bilder på Sivert och Bosse och berättar hur ledsna de är över osynliga tantens kidnappning av deras favoritleksak. Det är bara barnen som kan hjälpa dem nu! :)

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Klart att man ska med :)

2009-02-25 @ 22:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0