Ladies Night och dansuppvisning

Nu är biljetterna bokade. Fjärde året i rad som jag och systeryster går på det men den här gången blir vi ett litet gäng på åtta stycken. Skall bli riktigt roligt. 17 oktober är det dags! Wohoo! Sen 1 maj skall vi ha en dansuppvisning på torget i lilla edet. Precis som på den gamla goda tiden!

Var i affären förut och vet ni vad? När jag blir gammal vill jag bli som alla gamla här i stan. Alla känner alla verkligen. Överallt ser man gamla som hejar på varandra och stannar för att prata. Så vill jag också ha det när jag blir gammal. Tänk vad dagarna går fort då om man är ute och pratar med folk hela tiden. Fast nej, jag vill nog inte bli gammal iaf för ju äldre jag bli så bör ju min nacke må sämre och sämre och det har jag inte lust med. Så nej jag håller mig nog ung ett tag till faktiskt! :) Blir nog bäst så!


Sitter och kollar på Oprah och Marion Jones är med idag. Ni vet friidrottaren som åkte fast för doping för några år sedan. Under OS 2000 satt jag och Louise klistrade framför TV:n och missade inte ett lopp med henne.. Eller hela den säsongen följde vi henne och även Maurice Green. Tänk att det redan är 9 år sedan.. helt galet vad fort tiden går. Men hon har iaf suttit i fängelse ett halvår eftersom hon ljög för FBI om det som hände. Är inte så insatt i själva händelsen, men fängelse satt hon i iaf. Så kan det gå om man inte tänker sig för!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, det är verkligen så. Alla gamla par står ute på stan eller i affärer och pratar med varandra. Alltid!

2009-02-24 @ 13:51:57
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0