Melodifestivalen och bebismage

Har varit i edet hela dagen och jag och Max invigde snöspringningen. Snöspringning innebär att vi springer runt huset som två tokstollar och helst skall det vara så mycket snö att jag måste gå innan och ploga fram ett spår så Max kan springa extra fort. Vi tog även en paus och kastade snöbollar som även det är en favorit. Mamma stod inne och dokumenterade det hela!
  Till melodifestivalen då. Jag måste säga att nästan alla låtar var bra idag. Molly - herregud säger jag bara. Vilken låt och vilken röst hon har. Sen tyckte jag även om Rigo och co, så skön låt!!! De enda jag inte tyckte om var faktiskt rickfors och Sofia, eller sofias låt hade jävligt bra melodi med hennes framträdande tyckte jag var åt helvete! Åkte ifrån edet och hem till jennys kompisar eftersom jag skulle köra in dem till stan. Där var även sandra som har en fin kula på magen nu. Hon och Fredrik skall nämligen ha barn i sommar. Så himla söt mage har hon nu! :) Efter lite vel och en borttappad björn kom allihop tryggt in till stan och jag kunde åka hem igen! Nu ska jag gå o lägga mig och hoppas att min magkramp är borta tills imon!






Skickade förresten in papper förut till Trollhättans församling så när de har fått dem så är jag inte längre med i Svenska kyrkan. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för skjutsen igår, vi kom in säkert allihopa:)

2009-02-22 @ 10:42:57
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0