More than love modevisning

Ikväll är det då dags för vår modevisning med butijen More than love. Vet inte exakt när den är. På annonsen står det 23.00, men det brukar alltid bli senare. Jag har ingen aning faktiskt. Roligt skall det bli i alla fall. Det är så roligt för alla säger hela tiden hur modig jag är som vågar ställa mig på scen med så lite kläder. Men samtidigt kommer jag ha mer kläder på mig ikväll än när jag är på stranden liksom. Under alla år då jag har dansat har jag haft en hel del uppvisningar och då har det varit ganska lite kläder på en del. Man går liksom in i en roll och tänker inte på vad man har på sig. Kläderna blir en del av ens roll. Så nej, jag tycker inte det är pinsamt att hoppa runt halvnaken på scen, för med alla de lager jag har på mig känner jag mig faktiskt ganska så påklädd!!

Gårdagen var en så mysig dag. Var först på förskolan och barnen var verkligen helt underbara. Ingen blyghet där inte. Sedan åkte jag hem till Eve och fikade med henne och Liam. Blev kvar där hela eftermiddagen och kvällen. Liam är verkligen helt underbar! Finns nog inget barn som är så bra som han är. Han och jag sprang runt och var helt tokiga igår, dansade och hade oss. Han säger ju mitt namn nu också så igår när vi busade som mest sprang han emot mig med världens gapflabb och ropade "MMMAAALLIIIN" och bara kastade sig i armarna på mig. Så go! Skulle nästan kunna krama sönder honom faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0