MVH reparatören

Jag hade fått ett litet brev idag när jag kom hem. Från reparatören. Japp, det var så det stod. "Du kan väl ringa mig. MVH reparatören". Så jag ringde honom och imorgon förmiddag skall han höra av sig till mig igen, så gruppen det kan hända jag får gå ifrån en liten stund imorgon eller på fredag. Beror på när han har tid att komma hit! Bara så ni vet det! Måste även städa lite i köket innan det så han inte tror jag är värsta slashasen! För det går inte!
   Vi var riktigt grymma idag i skolan. Fick gjort hur mycket som helst och jag och Emelie kan numer klassa oss som låtskrivare. Jajamän, vi har skrivit en låt idag, eller vi har skrivit text till en låt. Mycket bra ska ni veta! Måste bara få tag på karaokeversionen av den låten så kommer det bli hur jäkla bra som helst. wohoo!

Kommentarer
Postat av: Therese

Såg det ni hade gjort, såg riktigt bra ut! Förlåt bara för att jag "skolkade", skäms lite för det :S Men men, vad ska man göra under den där veckan? :P

2009-02-04 @ 18:20:46
URL: http://tessanklinte.blogg.se/
Postat av: Nnika

hähä.. precis! låtskrivare där.. Bara tecken som saknas, men det blir nog lätt fixat.. :-)

2009-02-05 @ 07:07:41
URL: http://www.nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0