Sivert eller Siv?

Som vi alla vet är Sivert en kille, men tror det finns lite av Siv kvar i honom fortfarande. Han är nämligen väldigt intresserad av de typiska tjejgrejerna. Han är gärna med när jag sminkar mig, när jag kom hem med klädpåsar då är han intresserad, men matpåsar det är inte lika intressant. Mina skor är tydligen underbara att sova på, men den nya grejen det är mitt diadem. Gärna skall man ta det när jag har det på huvudet. Men han tar alla chanser han får att ta det :)



Nu är det dags för semestersvenskar och kvällsmat!

Kommentarer
Postat av: Malin Granat

Hej!

Ja det ser jag , att de är lika våra pissemissar. De är för gosiga de små liven. Hoppas du har det bra på din vfu, själv är jag sjuk för tillfället.

Ha det gött! Malin G

2009-02-27 @ 10:27:56
URL: http://granaterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0