Supernatural säsong 3

22 april landar Supernatural säsong 3 hemma hos mig! De har sänt den på kanal 5, men det är en serie jag vill sträckkolla på för den är så otroligt bra, så jag har lyckats hålla mig. Plus att jag är liiiite rädd när jag kollar på den själv på kvällen eftersom den är ganska så hemsk ibland. Iaf första säsongen. ojojoj det var många gånger täcken var framför ansiktet, säsong två däremot var inte lika hemsk. Så lagom till att jag får hem boxen skall jag kolla igenom de två första. wohoo! Har ni aldrig sett serien så rekommenderar jag den verkligen, för den är GRYM!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Då ska jag fortsätta se klart säsong två då=) Så du kan ta den! Kanske börjar imorgon. Vågar inte se den när det är mörkt ute:)

2009-02-25 @ 19:49:01
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0