Tänk om jag kommer bli kallad den....

halvnakna tjejen med alla tatueringar här i stan ;) Nu drar ju alla modevisningar igång och det är ju inte alltid mycket kläder vi kommer ha på oss. Ojoj, imorgon skall vi dit och prova kläder, lycka till med att få på mig en korsett. Kommer gå sakta men säkert! Jenny sa förut att ingen kommer titta på mina kläder ändå för det är så mycket annat att se. Iaf låret och sidan, de andra är inte så iögonfallande! Men det är bara roligt! På Rhodos var ju mitt lår i blickfånget hela tiden och har nog aldrig fått så mycket kommentarer någon gång och endast positiva! :)



Skall förresten ner till Edet och jobba på fredag hela dagen! På en förskola jag aldrig varit, men skall bli riktigt kul!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men Malin nu får du ju säga när och var visningen ska vara så man kan komma och kolla!!!

2009-02-10 @ 10:55:38
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0