tentan är avklarad

Nu var tentan gjord. Vet inte om det gick bra eller dåligt. När jag först såg frågorna tänkte jag tacka för mig och dra hem, men när jag väl började skriva kändes det ändå ganska så bra. Men det är så svårt att veta vad de vill ha ut av en, så nu gäller det att hålla tummarna! Emelie är påväg hit nu och ska hämta sina grejer och sen skall jag faktiskt åka ner till Edet. Tänkte springa med maxen ute i snön. Våran egen lek snöspringning har nämligen inte haft premiär än denna vinter så vi tänkte ta det idag! Blir nog mycket bra.
  Självklart är det melodifestivalsdags för mig ikväll. Jag är så arg för att jag missade det förra veckan, så idag skall det levas och andas melodifestivalen! wohooo! Ska ladda upp med riktigt mys skall ni veta! Då är Mallan glad. Sen får vi se om nån håller mig sällskap framför tv:n. Men Med lite gott går det ju alltid att locka Max dit. Det löser vi på något sätt :) Det blir en lugn dag idag med andra ord, men så skall det vara när man har gjort tenta! ;)




Bästa kommentaren igår stod Malin Granat för: "Alltså, jag förstår mig inte på dig riktigt. Du ser så präktig ut och så kommer du med så stora tatueringar. Vad har du för stil egentligen?!" Jadu Malin, vi får klura lite på den tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0