8.15

Imorgon börjar jag 8.15. Inser ni hur tidigt det är för en sån aldrig är vaken så tidigt? Får sätta mig med min grupp väldigt långt bal i Albertsalen så inte läraren ser hur mycket jag gäspar och att jag blundar lite ibland. För sätta sig på en föreläsning 8.15 som handlar om matematik det gör man bara inte. Där har schemaläggaren inte planerat bra kan jag ju säga. Skärpning! Skulle nog ha med oss en dagstidning imorgon så det får jag inte glömma.. 
haha, ja Sofia behöver jag använda ugnen så får jag knalla ner till dig, men spisplattorna fungerar fortfarande. Men imorgon hoppas jag verkligen att den är på plats!! Men det vet man ju aldrig faktiskt! De är inte alltid snabba i det här bygget. 
Kanske dags för mig att gå och lägga mig nu eftersom jag ska upp så tidigt imorgon! HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hahahahahahahahahaha

2009-01-14 @ 07:19:55
URL: http://riotineveryone.blogg.se/
Postat av: Jenny

Välkommen till klubben. Började 8.15 typ hela förra kursen:)

2009-01-14 @ 09:44:28
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0