ÄNTLIGEN!

Sedan sommaren 2007 har jag velat ha en speciell låt och vet ni vad? Jag hittade den nu! ÄNTLIGEN! Har bara hört den en gång innan och äntligen har jag den! Hur bra är inte jag på en skala? Man får inte ge sig helt enkelt.. hehe. nu ska jag lägga mig och kolla på raise your voice.


Du kom till mig i gryningen

Du sa att jag var vacker som en sommardag

Du bad mig följa med dig så vi gick till stranden och vi såg

Två älskande i samma våg

Din blick den sa mig allt


Om du vågar följa vägen vi valt

Fylla alla frågor med svar

Ingen annan  man kan röra mig som du

Och när vi glömmer alla vardagens krav

Förenar vi himmel och hav

Ingen annan kan älska mig som du, som du


Vi fann vårt eget paradis

En plats där vi kan stanna upp och börja om

Jag bad dig alltid var nära mig

Du såg på mig, jag sa du fick

Fånga lyckan i ett ögonblick med mig, med mig


Om du vågar följa vägen vi valt

Fylla alla frågor med svar

Ingen annan  man kan röra mig som du

Och när vi glömmer alla vardagens krav

Förenar vi himmel och hav

Ingen annan kan älska mig som du, som du


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad är det för låt?

2009-01-10 @ 11:20:11
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0