äntligen!

På måndag skall Sivert&Bosse äntligen kastreras. Ska lämna de hos veterinären mellan 8 och 8.30 på morgonen och då skulle jag få träffa veterinären och prata lite tror jag, sen får jag hämta dem igen mellan 15 och 16. Kommer bli en lång dag utan dem. Avbokade även min tandläkartid på måndag och tar den på fredag istället. Orkar inte flänga runt med bilen som en idiot den dagen nämligen. Så på måndag får jag sysselsätta mig med saker på dagen, för det kommer vara tomt här hemma. Är man van vid att ha två små busungar nära sig hela tiden blir det tomt. Kommer väl börja klättra på väggarna eller nåt :P Men jag skall nog överleva, det är ju inte jag som behöver bli nersövd och knipsad.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0