Äntligen hemma!

Dagen har varit lång. Klockan ringde 7.30 och då var det bara att dra på sig kläder, sätta katterna i buren och sedan åka till veterinären. Lämnade dem där och åkte sedan till Maxi och handlade lite till min och Carros frukost. Jättemysig lägenhet har hon, liten men mysig :) Runt tolv var jag på plats på min praktikförskola och fick då reda på att en i min klass skall vara på samma avdelning som jag är på! Blir roligt eftersom jag inte känner henne, har nog aldrig pratat med henne faktiskt när jag tänker efter. Var på förskolan en liten stund och åkte sedan hem och lämnade bilen och hem till Jenny. Hon bjöd nämligen på mat innan vi åkte och hämtade grabbarna!
   Grabbarna är höga på smärtstillande!!!!! Hon i receptionen sa att de nog var ganska nyvakna, men sköterskan bredvid fick rätta henne där eftersom dem var VÄLDIGT vakna. Ofta brukar djuren vara lite trötta och sega efter narkosen, men inte mina katter inte. De hade varit väldigt pigga hela tiden efter uppvaket och är det fortfarande. Pigga, men hungriga. De har inte ätit sedan sju igår kväll och de måste vänta ett par timmar till. Runt sex skall de få lite mat och hoppas på att de får behålla den. Funderar även på att stanna hemma från skolan under förmiddagen imorgon och bara gå på eftermiddagen. Vill ha lite koll på dem så inte såret går upp. De är ju inte direkt lugna mina barn, så det får nog bli så! Tycker de är mycket viktigare än en föreläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0