bjuden på middag i edet :)

Ska åka ner till Edet om en liten stund. Mamma skall nämligen göra sin potatisgratäng med rökt fläskfilé i och det är så gudomligt gott så självklart är jag på plats :) Funderar på att åka ner ganska snart faktiskt så jag kan hitta på massa bus med max. Vi är ganska bra på det faktiskt om jag får säga det själv. Vi är som Piff&Puff ungefär skulle man väl kunna säga.
  Morfar var här för en liten stund sedan. Han skall nämligen bygga ett skoställ till mig. Har man så lite hall som jag har får man inte plats med ett vanligt skoställ utan han skall bygga ett på höjden istället. Tror det kommer bli väldigt bra faktiskt, eller jag vet det för jag tror aldrig morfar byggt något som blivit dåligt faktiskt. Ska ut på jakt sedan när den är klar efter något att ställa uppepå där jag kan ha nycklar och sånt. Det behövs nämligen här hos mig. :P  Det blev ingen film för mig igår, fastnade på youtube med massa klipp från FameFactory. Var skitroligt att titta på eftersom jag andades FF på den tiden. Fanns nog ingenting som jag inte visste om deltagarna, japp jag var liiiite besatt. :P

Kommentarer
Postat av: camilla

jag ska oxå äta potatisgratäng och fläskfile hemma hos min mamma idag :D

2009-01-10 @ 15:37:34
URL: http://cammiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0