Blond - Bara hon älskar mig 1997

Nu är det bara 15 dagar kvar till Melodifestivalen drar igång, så jag tänkte köra lite nostalgi här i bloggen. Vi börjar med 1997 års vinnare Blond som framförde bidraget Bara hon älskar mig.



Jag blir så jäkla glad av den här låten och den spelades mycket i min bil i somras. Ungefär hela tiden! haha. Kommer ihåg den kvällen de vann. Det var det året jag skulle fylla 9 och Jenny var 12 och vi tycker ju killarna var så snygga!

Imorgon blir det 1999 års melodifestival! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu för tiden kanske jag inte tycker dem är snygga;) Men tycker fortfarande det är en svängig låt... !

2009-01-23 @ 18:09:24
URL: http://jennyssen.bloggspace

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0