Bonde söker fru!

Jag är ingen bölnisse när det kommer till film och sorgliga saker, men när det kommer till bröllop då jävlar forsar tårarna. Kollade precis på BondeMagnus och hans Emmas bröllop och fast jag tycker han verkar vara ganska konstig och jäkligt skum var det otroligt vacker. När Emma pratade om sin pappa och han tyckte hon var så himla vacker då kom tårarna. Även när hon började sjunga under vigseln, hur gulligt var inte det på en skala? Hon sjöng även låten jag tydligen skall sjunga när Jenny gifter sig i framtiden. Jag har faktiskt inte blivit tillfrågad egentligen, utan det har snarare låtit; Den här låten SKA du sjunga när jag gifter mig! Jaha okej
  Jag själv skulle inte välja att gifta mig i en kyrka då jag inte alls förstår mig på det där med kristendomen. Jag skulle aldrig kunna stå inför prästen då han säger "inför gud och denna församling...". Visst, är det en vacker kyrka kan jag tänka mig det, men slopa snacket som har med kristendom att göra. Inget sånt snack på mitt bröllop så är det bara!!! Aldrig att jag skulle på min bröllopsdag stå och lyssna på något jag själv inte står för! Nej, gärna ett utebröllop på en vacker plats. Fast Sveriges väder är ju inte direkt att lita på, men man kan ju alltid drömma!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, jag höll mig rätt bra ifrån tårarna tills hon började sjunga den låten. Då var det kört... herregud :P

2009-01-26 @ 21:28:30
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0