första dagen på vfu:n

Hade första dagen på VFU:n idag. Härligt att vara tillbaka måste jag säga. Så roligt att träffa barnen igen. Märker så stor skillnad på vissa barn mot hur de var sist gång jag var där. Satt och pratade med en i personalen om det och hon sa att de själva inte tänker på deras utveckling på samma sätt som en som kommer "utifrån". Märker verkligen skillnad i språket på flera barn. Nu förstår man i stort sett allt de säger. Flera barn har även blivit mer framåt. En liten pojk som inte pratat så mycket innan, har pratat konstant idag. Riktigt roligt att se faktiskt! Ska bli riktigt skönt att sova sen för jag är riktigt trött. Har man så många barn runtomkring sig hela tiden så blir man ju trött. För de är inte direkt tysta. "Fröken, fröken, fröken, kom fröken får du se, fröken kolla vad han gör så får man inte göra". Ja, ni vet hur barn kan vara. :) Men de är så underbara!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, visst är de underbara:)

2009-01-26 @ 19:18:03
URL: http://jennyssen.bloggspace.se
Postat av: Therese

Känner igen det där, var likadant på min VFU! :)

2009-01-26 @ 22:11:39
URL: http://tessanklinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0