Fullt ös medvetslös

Idag har Malin och Tobias varit och hälsat på. Jag och Tobias gjorde fruktsallad med grädde och han var väldigt duktig när den skulle vispas. Har inte träffat honom sedan i maj och han har blivit så stor. Pratar jättebra och hela tiden. :) Var även jätteduktig med katterna och lekte fint med dem. Var även duktig med att säga till dem när de gjorde saker en katt inte får göra. "Nej, du får inte vara här när jag städar. Akta dig!" Så söt är han! Sivert blev helt slutkörd. Sprang fram och tillbaka här hemma med Tobias. Så nu ligger alla katter och sover och jag skall snart iväg till min moster. Hon fyller år idag nämligen så hon bjuder på middag. Hon lagar alltid så god mat. Sedan bär det av hem till Louise och vi skall kolla på film och mysa. Även Jossan skall vara med! En lugn och skön helg med andra ord. Inte helt fel!
   Nu har familjen iaf kommit fram till Sälen. Mamma ringde förut runt tre och då skulle de precis¨åka upp på fjället. Hoppas det är mycket snö där uppe, Max älskar nämligen leka i snön. Tycker inte om när han är iväg såhär för då kan jag inte hälsa på honom när jag vill. Tar ju liksom en stund att åka till Sälen, men edet är det ju bara 20 min till så dit kan jag åka när jag saknar honom för mycket. :) Men men, en vecka sen är min korv hemma igen! Tänk vad bra det skulle vara om han tyckte om katter, för då skulle ju Sivert&Bosse också kunna vara med i Edet och t.o.m sova där, men nej nej, det går inte! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0