gullemorfar

Min morfar har nog upptäckt tjusningen med mobiltelefoner nu. Av någon anledning ringer han aldrig hem till mig utan han ringer ALLTID till mobilen. Tror han gör likadant med Jenny. Han måste tror att vi aldrig är hemma ;). Men han ska faktiskt bygga en skohylla till mig som från början skulle vara 1.20 m hög, men virket han lyckats få tag på var bara 1m, så nu var han tvungen att försäkra sig om att det går bra med en meter och att jag får slänga ett par skor för att alla skall få plats. Men där tror han fel om mig. För skall alla skor få plats måste jag slänga många par. Har faktiskt gjort plats för skor i garderoben nu, skönt att bli av med de från hallen. Där tog de upp ganska mycket plats!

Kommentarer
Postat av: sally

mohaha min blogg är nu update, haha

2009-01-26 @ 17:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0