hemma för vård av katt

Eller jag kanske skall säga barn. Gårdagens höga och speedade katter resulterade i en spyende Bosse! Idag är de helt färdiga, ville inte gå upp förens runt halv 12 och jag fick knappt röra på mig då blev de hur gnälliga som helst. De har nog lite ont i dag också för de gnyr en del om de kommer nära såret, men ändå är de där och skall tvätta vilket de inte får göra överdrivet mycket. Så därför valde jag att stanna hemma idag med dem för att hålla lite koll! Vill inte direkt komma hem och se att någon av dem dragit upp såret. De leker ju även ganska vilt med varandra och då kan ju någon av de råka pajja det hela med och det vill vi inte. Vilken omsorgsfull mamma de har :D
   Imorgon är det dags för Max återbesök hos veterinären. Är väl två månader vi var där senast nu tror jag. Han skall vara där redan 8.10 och med den trafiken som blir mot GBG på morgonen åker vi från edet redan 7.00, så jag skall faktiskt sova där inatt. För Max åker då inte till veterinären utan mig, det kan de glömma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0