hemma igen!

Nu är jag hemma igen. 05.55 vaknade jag imorse av att pappa drog igång på nedervåningen. Klockan 7.00 satt jag, mamma och max i bilen ner till Blå Stjärnan och när vi kommer ner dit märker vi att de har bokat in oss på fel dag!!!!! De har helt enkelt bokat in oss imorgon, den dagen mamma sagt att hon absolut inte kan på! Receptionisterna på Blå Stjärnan brukar krångla till saker och ting måste jag säga och det är inte ofta de har koll på saker! Skärpning! Men nu har vi fått tid på fredag efter lunch så det blir jag och Max som åker ner då!
   För 10 minuter sedan kom posten vilket katterna tycker är jätteroligt. Luckan öppnas ju lite grann liksom och försöka fånga posten är otroligt roligt. Gissa vilka två i mitt hem som fortfarande sitter och tittar på brevinkastet och gör tappra försök med att öppna luckan själva?! 10 minuter, borde de inte glömt redan vad som hände då? :P Ja, posten är nog den roligaste händelsen på dagen för dem. :P Idag är de iaf pigga och det känns skönt! Nu är allt som vanligt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0