inneboende

Jag har fått en inneboende och ingen trevlig sådan. Den betalar ingen hyra och är endast ett störande objekt. Jag har fått en stor jäkla plita på tungan skall ni veta! Den är så störande och jag vill bara skära bort den, men det kanske inte är det smartaste alternativet. Då skulle väl barnen fråga varför jag inte kan prata ordentligt imorgon och då får jag förklara att jag slant med kniven och halva tungan försvann. Nej, min inneboende får nog stanna kvar. Sändii, du har ju en förmåga att döpa saker och ting, så vad skall Wårtshmans (stavning?) kompis plitan heta? Kläm till med något bra nu ;)

Kommentarer
Postat av: sally

Haha, bränn bort den, det skulle jag gjort;) haha

2009-01-27 @ 13:45:37
Postat av: sally

haha vad sägs om LillWorts

2009-01-27 @ 13:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0