invasion

Jaha, nu var min lägenhet invaderad av katter. För tillfället bor fyra stycken här och än så länge går det ganska bra. Har visserligen inte varit här många minuter. Men de håller sig i sina två läger; Sivert&Bosse vs. Alva&Alvina! Får väl se hur den här veckan kommer sluta. Maten kommer bli lite jobbig, då Sivert&Bosse äter sin mat med en gång och Alva&Alvina äter lite åt gången och äter under hela dagen. Hur skall jag lösa den biten egentligen? Får låsa in mina katter nånstans och tvångsmata de två andra så de äter allt med en gång ;) Nej, vi ska nog komma på en lösning på det här lilla problemet. Nu ska jag snart lägga mig och glo på tv och försöka få alla barn att sova. Lycka till till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0