Lååång dag!

Det har varit en lång dag idag. Var i skolan 10-16 ungefär. Började dagen med lite musik.. Var roligt faktiskt. På lunchen satt vi i vår nya studiegrupp och pratade lite om hur vi skall arbeta ihop och massa annat. Eftermiddags lektionen var väl inte allt för rolig. Helt plötsligt blev det svart på vitt hur mycket det är som skall göras denna kurs, men det löser vi väl. Har vi löst det i de andra kurserna gör vi det ju nu med. Hur svårt kan det vara liksom ;) Det brukar man nämligen få höra om lärare. Hur svårt kan det vara att utbilda sig till förskollärare. Man leker ju bara med barnen! Tänk om säger jag! Det är vi som har ansvaret om era barn större delen av dagen! Ni anar inte vilken stor roll vi förskollärare kommer ha under barnens tidiga år.
  Efter skolan gick jag hem, hämtade bilnycklarna och åkte till edet. Kopierade lite saker och åkte sedan till UK och vi bakade världens godaste tekakor. Där lyckas jag alltid med brödet, men inte hemma. Får göra ett nytt försök när jag får en fungerande ugn! Var hemma runt halv 8 eller något och skall nu ta och hoppa in i duschen. Ska försöka komma i säng tidigt idag. Men jag är långledig nu! Skall inte till skolan förens på tisdag. Skönt! Imorgon är det tandläkaren som gäller. Vill inte, men det är ett nödvändigt ont. Efter det blir det Torp med Emelie, Annika och lille Björn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0