Made in Sweden

Sitter och kikar på idoljuryns nya program Made in Sweden. Vet inte riktigt vad jag tycker om det än, men Anders Bagge är en sån skön människa och han höjer betyget en hel del :P "It's called Herrgård, Mansioncheese"
  
Imorgon blir en lång dag. Först är det skola 10-16, sen ska jag till UK och stannar väl där till 19 typ. Sen hem till mamma och pappa och skriva på en sommarjobbsansökan så den kommer in i tid. Sen blir det hem och långledig. Ledig Fredag-Måndag. Sen går jag i skolan Tisdag och är sedan ledig resten av veckan och efter det drar VFU:n igång. Ska bli skönt att komma dit och träffa barnen igen! Var ett tag sedan nu! Saknar dem faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men då kankse vi hinner IKEA någon annan dag till veckan. vet inte om jag ska göra någon vfu-dag eller så, men det kan vi ju höras om!

2009-01-14 @ 21:49:28
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0