Mallan tipsar!

Ja för det första så får ni nog börja kalla mig för Mallan hädanefter allihop för det känns som att det är det folk säger till mig nuförtiden. Hos familjen går det i perioder, när jag var på bruket ja då var jag Mallan. När Tobbe eller David sa Malin till mig då reagerade jag knappt tillslut och David säger fortfarande Mallan. Även Sändii har börjat nu så ja, ni får helt enkelt börja kalla mig för Mallan allihop. Åter till rubriken. Vad skall jag tipsa om nu då? Jo, nästa gång ni skall åka och storhandla - gör det en lördagkväll! Inget folk i affären. Hur gött som helst. Har man ändå inget annat för sig så varför inte passa på? Ibland är jag så smart att jag blir mörkrädd!
   Jag har fortfarande inte fått min nya spis och eftersom jag inte har en fungerande ugn var min plan att jag skulle kila över till Jenny och låna hennes, men nej jag orkar inte det ikväll utan det får kort och gott bli tacos! Men det är inte fy skam det heller ;) Har hållt på och grejat här hemma hela dagen, men känns som att jag står kvar på noll.. aja, fortsätter imorgon iaf med städningen! Nu ska jag bara vara! Hur gött som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0