Morgondagen

Jag kommer inte alls behöva klättra på väggarna här hemma imorgon när Sivert&Bosse spenderar dagen hos veterinären. Jag lämnar dem nämligen där runt 8 och sedan åker jag ner till Edet och ska äta frukost med Carro :) Mysigt ju! Klockan tolv har jag tänkt besöka min VFUförskola och klockan två ungefär skall jag vara hemma hos Jenny och äta lite mat och sedan åker vi och hämtar grabbarna. Skall även försöka trycka in lite städning under dagen, men det kanske får bli när vi kommit hem om de små sover vill säga, annars är det inte lätt. Så jag kommer nog överleva dagen imorgon! Hur bra som helst ju! Dags att gå och lägga sig nu tror jag närmare bestämt, ingen sovmorgon inte på min lediga dag!

Kommentarer
Postat av: Nnika

Det ska nog gå bra ska du se.. :-) Ha en fin måndag!

2009-01-19 @ 08:23:00
URL: http://www.nnika.se/wp
Postat av: Lina van der Putten

Låter som det blir en bra men upptagen måndag :P

2009-01-19 @ 10:14:28
URL: http://lvdp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0