nu jäklar händer det grejer!

Imorgon får jag ny ugn. Min har börjat vela och detta sa vi till hyresvärden i fredags tror jag det var. När det gäller mina hyresvärdar i vanliga fall kan det dröja ett jäkla tag innan saker och ting händer men imorgon får jag en ny! Hur bra som helst. Nu lever den nämligen ett eget liv. Ena stunden är den igång, sen får den för sig att stänga av sig en stund för att sedan fungera igen. Kan ju säga att det tar ett tag att laga mat då. Ingen höjdare direkt kan jag ju säga. Men imorgon ryker den! wohoo! Undrar hur många ggr han kommer få jaga katterna i trappuppgången, borde nog lägga en lapp om att han nog bör stänga in dem på toaletten eller i buren för säkerhetsskull! Vill inte riskera att katterna sticker :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0