riktigt roligt igår!

Var så jäkla roligt igår hemma hos eve och henke. Att slå mig och eve på Singstar var inte det lättaste, vi var oslagbara ;) Idag har jag däremot sovit i stort sett hela dagen. sov hos eve och henke inatt, vaknade väl runt 11, men vi gick inte upp förens halv 2 eller nåt, sen hem till mamma och pappa och stensov till 4, men nu är jag hemma.. :D
  Märkte nyss att katterna är rädda för smällare. Vill inte ens tänka på hur de har haft det inatt då med alla raketer.. stackars barnen, de springer runt som yra höns här hemma så fort det smäller. sivert som aldrig vill sitta i knät sätter sig här hela tiden efter en smäll. så söt så! Lägger in lite bilder från gårdagen imorgon tror jag. orkar inte hämta kameran nu nämligen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0