stackars lilla Malin är sjuk!

Natten har spenderats med feber och spya. Nu däremot mår jag inte bra heller. Huvudet värker, är yr, mår illa, snorar, magknip! Stackars mig. Men jag har fixat så att systeryster kommer hit med nyponsoppa och Mamma Mia. Jag får alltid som jag vill!!! Det värsta är huvudvärken för det är inte ofta jag har det. Hade det visserligen på kvällarna innan jag fick glasögonen, men inte på samma sätt som nu! Nej usch och fy! Det är detta som är det negativa med att ha flyttat hemifrån - ingen som är här och tycker synd om mig när jag inte mår bra. Hemma gick pappa alltid runt och sa"Stackars Malin, stackars lilla Malin" och det vill jag faktiskt höra!!!!!! Jag är inte sjuk ofta, men när jag är det blir jag som en man, det är otroligt synd om mig då ska ni veta!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0