Tandläkaren och Torp

Jag överlevde tandläkaren detta året. Var faktiskt väldigt duktig denna gången. Klarade av att ta bilderna på första försöket. Den där jäkla plåtern brukar inte vara lätt att få på plats, men idag sa det bara tjoff tjoff så var den på plats. Det är ju nästan så man blir lite stolt! Efter tandläkarbesöket hämtade jag upp Annika och Björn och vi tre åkte sedan och hämtade Emelie för att åka till Torp. Emelie skulle till trebutiken där och vi andra hakade på som sällskap :P Fick faktiskt köpt mig ett par skor(inte så ovanligt) och ett par örhängen! Ska gå in skorna riktigt ordentligt denna gång innan jag använder dem. Brukar inte vara så bra på det nämligen och då gör det ganska ont efter en kväll! 
Ikväll blir det Edet och kolla på Let's Dance. Ska även köpa choklad att kränga. Blev så sugen på Marabou Amigo. Den är ju SÅ god! Japp så får det bli ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0